Σχετικά με το egym.gr Εδώ θα βρείτε θέματα γύρω από την γυμναστική, την υγεία, την διατροφή και την αποκατάσταση. Μέσα από τα ποικίλα άρθρα και τις συμβουλές, θα μάθετε πως μπορείτε να βελτιώσετε τον τρόπο ζωής σας, την υγεία σας, την ψυχολογία σας & το σώμα σας. Η επιστημονική υποστήριξη που προσφέρει το egym.gr θα σας φέρει πιο κοντά σε μια καλύτερη ζωή & υγεία. Θα βρείτε λύση σε θέματα της απλής καθημερινότητας αλλά και επιστημονική πληροφόρηση για θέματα πιο σοβαρά και εξειδικευμένα.
[Photo: © Redbaron | Stock Free Images]
Διατροφή
Η καλή διατροφή είναι ένα πολύ βασικό συστατικό για μια καλή ζωή & υγεία!Μάθετε πως να τρέφεστε σωστά, τι να αποφεύγετε, πως μπορείτε να χάσετε κιλά εύκολα και ανώδυνα, και αναζητείστε διατροφικές συμβουλές ανάλογα με την σωματική σας υγεία και κατάσταση εδώ [Photo:© Marcusarm |Free Stock Images]
 
 
Υγεία Είσαστε από τους ανθρώπους που ασχολούνται τακτικά με την σωματική τους κατάσταση & υγεία? Ενημερωθείτε για θέματα που αφορούν κακώσεις και παθήσεις του μυοσκελετικού, αντιμετώπιση και αποκατάσταση τραυματισμών και για ειδικές κατηγορίες παθήσεων, όπως υπέρταση, σάκχαρο, παχυσαρκία εδώ
[Photo: © Studio |Stock Free Images]
Άσκηση Η γυμναστική έχει μπει στην ζωή σας αλλά έχετε επιλέξει σωστά το που και πως? Τα κριτήρια επιλογής του χώρου εκγύμνασης σας, τι πρέπει να γνωρίζετε για τους γυμναστές που σας γυμνάζουν, ποιες είναι οι εναλλακτικές μορφές προπόνησης, τι πρέπει να ξέρετε για το Personal Training και άλλες απορίες σχετικά με προπονητικά θέματα βρίσκουν απάντηση εδώ © Redbaron | Stock Free Images

Follow us

facebookicon

Πρόσφατα άρθρα

 

fitness
aqua-exercise

Τα πλεονεκτήματα της άσκησης στο νερό                                  

Βελτιώνει την ευλυγισία & αυξάνει την μυική δύναμη & αντοχή, που βοηθούν κατά τον τοκετό.

διαβάστε περισσότερα

aqua

άσκηση στο νερό:    

Γυμναστές, καρδιολόγοι, ορθοπεδικοί αλλά και ψυχολόγοι ψηφίζουν ομόφωνα υπέρ της άσκησης στο νερό.

διαβάστε περισσότερα

 

nutrition


kalio

Kάλιο

Το κάλιο είναι ένα πολύ σημαντικό μέταλλο, απαραίτητο για την σωστή λειτουργία όλων των κυττάρων, των ιστών & των οργάνων του σώματος.

 διαβάστε περισσότερα

oil
Ελαιόλαδο & υγεία

Το ελαιόλαδο αποτελεί θαυματουργή πηγή θρεπτικών συστατικών.

διαβάστε περισσότερα

 

health

vitamined

Βιταμίνη D                                

Η βιταμίνη D περιέχεται σε λίγες μόνο τροφές όπως είναι το συκώτι, το συκώτι του τόνου, τον κρόκο του αυγού και το βούτυρο.

 

διαβάστε περισσότερα

cancer

Επιτρέπεται η άσκηση στους καρκινοπαθείς?

Κατά την διάρκεια της θεραπείας, η άσκηση μπορεί να βελτιώσει την διάθεση & να μειώσει τον πόνο.                          

διαβάστε περισσότερα



 

m

Κύτταρο & δομή κυττάρου                               

Ο ανθρώπινος οργανισμός είναι συνάρτηση ενός συνόλου κυττάρων διαφορετικής σύστασης (μυϊκά, νευρικά, οστικά, λιποκύτταρα)

διαβάστε περισσότερα




 

 

 


 

 

                                                                         


                                              

 

 

 

 


 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Δημοσκόπηση

Αγαπημένη γυμναστική

Είπαν για εμάς

Λάτρεψα τη γυμναστική!

- Ιωάννα, Χαλάνδρι

Υπολόγισε το Δείκτη Μάζας σώματός σου

Υπολόγισε πόσες θερμίδες χρειάζεσαι καθημερινά

Υπολόγισε το ιδανικό σου βάρος

Περίμετρος Μέσης/Ισχίου (WHR - Waist to Hip Ratio)

 

Είναι ο δείκτης που μας δείχνει αν υπάρχει κίνδυνος για την ανάπτυξη μεταβολικών νοσημάτων , όπως σακχαρώδη διαβήτη, χοληστερόλη κ.α.) Η μέτρηση της περιφέρειας μέσης σχετίζεται με τις αποθήκες ενδο-κοιλιακού (σπλαχνικού) λίπους στο σώμα. Αντίθετα, η περιφέρεια των ισχίων επηρεάζεται μόνο από την υποδόρια τοποθέτηση λίπους (Heyward & Stolarczyk, 1996). Ο δείκτης WHR για τιμές μεγαλύτερες από 0,8 για γυναίκες και για τιμές μεγαλύτερες από 1 στους άντρες δηλώνει ανδροειδή ή κεντρικού τύπου παχυσαρκία που σχετίζεται με καρδιαγγειακά νοσήματα.